2011 m. kovo 27 d., sekmadienis

...

Sveiki :) Taigi, noriu prisistatyti: Esu Gintautė iš Panevėžio. Man 11metų, gimtadienis 07-12. Mokausi "Ąžuolo" pagr. mokykloje, 5-oje klasėje.
Mėgstu šokti, sportuoti, žaisit kvadratą ir t.t. Esu draugiška, nervinga, faina ;D Aš šviesiaplaukė, akių spalvos nežinau (man rodos kažkokios maišytos - mėlynos-žalios-pilkos) ;DDDD Mano ūgis - apie 155m.
Taigi, tiek apie mane.. Jeigu norit susipažinti kvieskit į draugus :)
----------------------------------------------------------------
SKAITYTOJAMS:
labai norėčiau, kad paspaustumėte mygtuką "sekti" ir kad komentuotumėte :)
RAŠYTOJOMS:
Jūs turite atlikti šiuos dalykus:
  • Pasidaryti banerį nurodytame fone;
  • Prisistatyti;
  • Susikurti rubikas;
  • Aktyviai rašyti :P
Taigi, kol kas tiek reikalavimų.
Gintautė :}

Komentarų nėra: